sobota 20. února 2016

Zajímavá místa Paříže

Co jsem chtěla vidět v Paříži :                                  -Le mur des je taime (zeď miluji tě, nápis "MILUJI TĚ" ve 311 jazycích )

- socha muže procházející zdí (autorem sochy je Jean Marais)
-růžový domeček, dnes kavárna (krátce zde bydlel Pablo Picasso)
náměstí Place du Tertre (náměstí malířů)
- Moulin de la Galette (kdysi slavný kabaret)
- socha Svobody zmenšenina socha Svobody v New Yorku.
- a samozřejmě 1.bydliště Ernesta Hemingweye v Paříži.
Nejvíce úžasných míst najdete na Montmartru, kouzelná část Paříže.













5 komentářů:

  1. Milá Verunko, náramně jsem se pokochala a díky Tobě jsem zase po delší době navštívila svoje nejoblíbenější město. Líbilo se mi tam prostřednictvím tvých fotek moc a moc a těším se, až se tam zase vydáme (já, Ty nebo spolu). ;))
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milý komentář. Město je opravdu kouzelné.

      Vymazat
  2. Paříž je prostě úžasná, určitě sis to tam velmi užila!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, Paříž by měl navštívit asi každy.

      Vymazat
  3. Ahoj, na blogu Blanky Winterové jsem našla Tebe .Zde je má kniha. Kdyby jsi měla zájem, třeba čeká na Tebe...Přeji krásné dny ve zdraví. Věrka http://knihamama.simplesite.com/

    OdpovědětVymazat